GuidePedia

0

رجعت ليه *** بقلم السيدابوطاحون 
*********
كنت فين

وأنا في انتظارك

من سنين

ضاع الربيع

والوش

م الحزن استكان

سكنه الأنين

تنين خريف

بيصارع العمر الحزين

ويعري الشجر

ويشد اوتاد الامان

***
رجعت ليه

تهز أوراق الزمان

وتخوف الروح م المكان

انا من زمان

وأنا نفسي اقولك كلمتين

هو انت هتعيش مرتين

واخترت ليه

تبقى جبان ؟

*********
#رجعت_ليه 
#السيدابوطاحون 
#الأخنوم

إرسال تعليق

 
Top