GuidePedia
ليه الحزن فى عيونى ساكن فى قلبى وجنونى
وصحى جوايه الحنين ووجع الاحساس فى كل كونى
ــــــــــــــــــــــــ
ليه الحزن جوايه عايش سنين فى كل ثانيه معايه
وانتظرلحظه شوق وحنين احلم بيهافعلا جوايه
ــــــــــــــــــــــ
ليه الحزن جوه الشعوردوب القلب والاحساس مهمايكون
وجعل الصبرامل وفكركتيرسارح فيه كل اجمل العيون
ــــــــــــــــــــــ
ليه الحزن وعودوناروشوك عايش خلفه اسرار
ولمابنبوح بيهاياه بيكون جمرفوق سطح الموال
ـــــــــــــــــــــ
ليه الحزن ساكت ليه فى قلبى اه ياقلبى الحزين
واسلوب فى حكايتى كلهاروايات من نبع اصيل
ــــــــــــــــــــــــــــــــ
ليه النهايه حكمت انناتقول ده اخرعلامه فى الانين
ونهرالدموع ذى المطرغرق اللى قدامه كأنه فى خطروياه الويل
ــــــــــــــــــــــــــــــ
((ليه الحزن ساكت فيك ياقلبى ))
Top
إرسال تعليق