على فين وخدانا... كلماتى.....عادل داود عسكر...
على فين وخدانا يادنيا..ولفين....وخدانا
توهتينا...وعذبتينا..وتاه.. ..الحظ...معانا
قوليلى...على..فين.......عل ى....فين
بكيتى..القلب......وبكيتى.. ...العين
احلى....مافيكى....مر...داي ب فى عذاب
والفرح..... فيكى....سطرين.فى كتاب
خدتى..كل.حاجه.اصحاب وقرايب واحباب
خدتى..حلمى.زودتى.همى.واتقف ل ..الباب
حتى الصبر صابر على صبرى بأمل..كذاب
كنت فين....ورايح.....فين.....م بقتشى عارف
ومن كتر... حزنى.... بقيت.من بكره خايف
دموعى يتجرى.وناس ضحكتها..على الشفايف
لاحد..امتى..هفضل..للحزن... حاسس.وشايف
مره.. واحده..انسى...وكونى.ليه مش عليه
ارسميلى.فرحه..تخدنى منى ومن عذاب لياليه
ولا.انا..موعود..بالالم..وح ياتى.هيه...هيه
وشجونى.. وعذابى..وألمى.لسه ليهم..بقيه..
كلماتى......عادل داودعسكر.......

إرسال تعليق