GuidePedia

0


( يادنيا ليه الخداع ؟ )

يادنيا ليه الخداع؟
مليت أنا منك

طول عمرى أنا متباع
وانت ولا هامك

احصد فى ليلى شوك
واسهر ليالى الشوق

وازرع قلق وشك

عطيانى ليه ضهرك ؟

يادنيا انا مليت
حتى البحور عديت

وطلعت جبل الصبر
وشربت كاسات مر

وأنت ولا هامك

مين اللى باع دمك؟
خلاكى ماتحسى؟

يادنيا ليه الحبيب
يقلب على وشه ؟

ونا كنت بستانه

وكنت انا ورده

وكنت ليه الغطا
وكنت انا فرشه

ليه يحرق البستان
ويشمت الغربان

ويطير العصافير
ويتمادى فى غشه ؟

العيب فى قلبى أنا
ولا ف سواد رمشه؟

يادنيا ليه العذاب
نفسى ف يوم ارتاح
نفسى اشوف الفجر
طارح من الضلمة

ليه يسرقوا الانوار
ليه يبعدوا الأحباب
مش اسمهم ظلمة ؟

الصحبة ليه ساعات
او بالكتير ايام
كأنه ماشافنى
ولا سمع عنى

وينسى حنان حبى

خلاص يادنيا سلام
بينى وبينك خصام
ولا عمرى انده لك
ولا عايزة اشوف وشك

إرسال تعليق

 
Top