جرح الأحبة،،عبدالمنعم عدلي،،مصر
جرحونا الأحبة وفاتونا
ومشيوا من غير مايودعونا
حبناهم والقلب داب في هواهم
وياريت ما حبناهم
غدروا بينا وفاتونا
وسنين ومرت
ورجعوا تاني لينا
وقلنا وقالوا
غدرت بينا ليالينا
دالغدر مش فينا
كداب ياال راجع
تصحي الجرح فينا
ندمان ياقلبي
وراجع تاني تبكينا
إرجع وإبعد
وخد ألامك وأحزانك
نستنا الفرحة في أوهامك
والضحكة الحلوة في أحلامك
ومشيت وضاعت أمانينا
ودمعكم جف من عنينا
ومن غدركم
بكت السماء علينا
بقلمي عبدالمنعم عدلي
جرحونا الأحبة وفاتونا
ومشيوا من غير مايودعونا
حبناهم والقلب داب في هواهم
وياريت ما حبناهم
غدروا بينا وفاتونا
وسنين ومرت
ورجعوا تاني لينا
وقلنا وقالوا
غدرت بينا ليالينا
دالغدر مش فينا
كداب ياال راجع
تصحي الجرح فينا
ندمان ياقلبي
وراجع تاني تبكينا
إرجع وإبعد
وخد ألامك وأحزانك
نستنا الفرحة في أوهامك
والضحكة الحلوة في أحلامك
ومشيت وضاعت أمانينا
ودمعكم جف من عنينا
ومن غدركم
بكت السماء علينا
بقلمي عبدالمنعم عدلي

إرسال تعليق