حبيبى ياللى تاعبنى
ليه دايماً مغلّبنى ؟؟
زعلت أنا من شكك
ونزلت دمعه من عينى
ده انا عايشه
ف أمانك وضل هواك
وطول يومي أنا فاكراك
ومش بنساك
وانت هنا ، أو وانت هناك
حبيب العمر باترجاك
ماتسمعش كلام الناس !
كلامهم ده مالوهشى أساس
كلام خالى م الاحساس ..
دنا بهواك وباتحداك
لو في يوم قلبي
حب أو عشق غيرك
وبتحداك لو هتلاقي
زيى مثيل ؟
مش هاتلاقى غير
تماثيل بدون إحساس .. !
ومافيش غيره فؤادى
اللى شايفك
فوق كل الناس
يبقى خلاص ،
سيبك من كلام الناس
دى ناس بتغير كتير منا
يبقى ليه بنسمعهم
ونصدق كل أقوالهم ؟؟
وحبنا يضيع مابين أوهام
انا بهواك ومش هحب
في يوم غيرك ؛
ومش راح أعيش
غير وياك ؛
واحطك جوه نن العين
واقول للناس بلاش
عيونكم الحاسده
أنا صامده ومش
راح اسلم الرايه
ولا استسلم
وطول العمر ها تعلم
ما نسمعشي كلام الناس .
دا مهما يقولوا
دول حاقدين
ودول حاسدين
وتعال نحقق الاحلام
تعال قوام وسيبك
من كلام الناس
ونبعد عن شرور الناس .

إرسال تعليق