سنين بتسرقنا
من نفسنا ذاتها
و الفرحه
ما اكترها
و
قليل ال داقها
وقلبه جربها
ايام
ولا الساقيه
لياليها مش باقيه
بنعيشها
بمزاجها
دنيا وقلبها صخره
سنين بتسرقنا
من نفسنا ذاتها
نشتاق لاحبابنا
واشواقنا
تنزف
دموع تغرقنا
وحنان
ل حضن
وحب العمر
الي
من زمان سابنا
ومين عنهم يعوضنا
و
سنين بتسرقنا
من نفسنا ذاتها
وتسبقنا
ايام حياتنا
ما نلقا
الا احزانا
تعشقنا
وتاخدنا
واحده واحده
من امنياتنا
تعبنا ولا ارتاحنا
وضاع حلمنا
مننا
ف الزحمه فجأه
ومواجعنا
من مرها توهنا
ف كل ناحيه
سنين بتسرقنا
من نفسنا ذاتها
علاء زايد
من ديواني

إرسال تعليق