GuidePedia

0
سعيد ان قلت ما عرفشي اعيش ف الضل
ولااملى روحي بالنكسة
ولا اتوضى بروايح ذل
ولا اتحنى بآهاتي
واوزع غنوتي ع الكل
سعيد ان قلت مش عارف اعيش فيكي
وانا عايش ومش عارف اموت ليكي
انا مخلوق ومتبصم ببصمة قلبك الولهان
وجوايا فروع النيل بتسقي الحب للغلبان
وروحي ان طلت ابدرها
حتطرح م النهار فدان
ومش واقف على الجبهة
لكن ابهى م اللي باع الدم
وقالوا عليا عدواني وشيطاني
ولسه ياما حاتجرع
ولسه حاقوم وحاتبرع
بحب ومالي شرياني
انا رافض اعيش ف الضل
لكن قادر اكون لك خل
انا قلبي فدا طميك
انا اللي بدمي باتشيك
انا نفسي اكون ضيك
لكن طعم الضياع بيشل
#مرتجل#

إرسال تعليق

 
Top