GuidePedia

0

  • انا المصري
  • لا عمر القلب
  • يعرف خوف
  • و لا ترهبني
  • قنابلكم
  • و لا خايف
  • من المولوتوف
  • و شايل عمري 
  • فوق كتفي 
  • لا هاممني 
  • اموت ازاي
  • و لا ف مرة
  • يجيبوني
  • علي طرف العلم
  • ملفوف
  • أموت ..
  • أموت ..
  • و ايه يعني؟
  • و عاوز الدنيا 
  • تسمعني
  • أنا موتي 
  • يرجعني
  • و مش عاوز
  • أعيش نكرة
  • و لا نفسي 
  • أعيش محذوف
  • صحيح 
  • باحتار ساعات
  • ف رغيف
  • و احس بغربتي
  • فيكي
  • اذا جاني
  • حبيب 
  • أو ضيف
  • أقول أبعد
  • عشان تفرج
  • الاقي السكه
  • واخداني
  • و ارجعلك
  • وانا ملهوف
  • شوية 
  • ميه من نيلك
  • و تحكيلي
  • و احكيلك
  • بداية العشق
  • حدوته
  • ابويا كتبها
  • ف النوته
  • و قالي تموت
  • عشان بلدك
  • كتبنا العهد
  • بدماي 
  • كلام و حروف
  • أنا المصري
  • سيد عبد العليم

إرسال تعليق

 
Top