GuidePedia

0

سنين .................. صابر وب أصبّر ف نفسي
سنين ............... ب أدقلها ومطرح ما ترسي
سنين ............. راحت ومهياش أد اللي جايه
سنين ...... ومش لازمة تاني أوهم ف نفسي

سنين ............. بتجري بسرعة الريح والبرق
سنين ............... وعمري ما قلت للنصيب لاء
سنين ..................... وأنا ب أداديها وأجاريها
سنين .................. وهى ما بتبطلش فيّا زق


سنين .............. ومفيش منها لا جواب ولا رد
سنين ......... ودايماً تقوللي هات من غير خُد
سنين ................ وهي مبعتراني وقسماني
سنين ........... ومعيشاني إتنين عكس بعض

سنين ........ وأنا ماليش فيها لا خل ولا حبيب
سنين ... وما نابنيش منها إلا التوهه والتغريب
سنين ............ وانا مستني من الامل ضحكة
سنين ............. وانا متحمل لذتها ف التعذيب

سنين ............ ووقعت من عمري ع الفاضي
سنين ................. وكل أيامها بغباوة بتعادي
سنين .............. وب أقول السعادة ف الرضا
سنين ............... وعشان كدة ..... أنا راضي

صورة ‏زياد الإسكندراني‏.

إرسال تعليق

 
Top