متسألنيش علي بلدي
بحبها ليه
لو كنت إخترت مين أمي
كنت أقدر في لحظه ألغيه
......................
حبها محفور في قلبي
بدون سبب
ولو هتوصفلي ف عيوبها
فيها ولا مليون سبب
يخلقوا الكره في قلوبنا
وهو دا أصل العجب .............
رغم إن المر شاربينه
ف كاساتها
ورغم إن الظلم
من أكبر عاداتها
الحب هيمان منا فيها
وكل يوم بيزيد مدد ............
من غير سبب
............................
عصام دويدار

إرسال تعليق