GuidePedia

0

ليه الحزن فى عيونى ساكن فى قلبى وجنونى

وصحى جوايه الحنين ووجع الاحساس فى كل كونى

ــــــــــــــــــــــــ

ليه الحزن جوايه عايش سنين فى كل ثانيه معايه

وانتظرلحظه شوق وحنين احلم بيهافعلا جوايه

ــــــــــــــــــــــ

ليه الحزن جوه الشعوردوب القلب والاحساس مهمايكون

وجعل الصبرامل وفكركتيرسارح فيه كل اجمل العيون

ــــــــــــــــــــــ

ليه الحزن وعودوناروشوك عايش خلفه اسرار

ولمابنبوح بيهاياه بيكون جمرفوق سطح الموال

ـــــــــــــــــــــ

ليه الحزن ساكت ليه فى قلبى اه ياقلبى الحزين

واسلوب فى حكايتى كلهاروايات من نبع اصيل

ــــــــــــــــــــــــــــــــ

ليه النهايه حكمت انناتقول ده اخرعلامه فى الانين

ونهرالدموع ذى المطرغرق اللى قدامه كأنه فى خطروياه الويل

ــــــــــــــــــــــــــــــ

((ليه الحزن ساكت فيك ياقلبى ))


إرسال تعليق

 
Top